Cuma, Kasım 17, 2006

SPECIAL THANKS TO...

ben en çok sınava çalışma/çalışmama dönemindeki laubaliliği seviyorum...
dün Kerem bana 1023. kez fizik anlatıyordu artık bıktı(değil aslında ama ben bıktırdım galiba:) ) ve vodka içerek anlatmaya başladı:), içmese çünkü benim anlamamamdan dolayı sonum kötü olabilirdi, en azından rahatlatıyordu onu hem de daha sabırlı olmasını sağlıyordu...Birçok diyalog şöyleydi:
1.
-Anlatabildim mi Berat?
-ya evet de ben anlayamadım
-yok canım ben anlatamamışımdır:)
2.
-Anladın mı Berat?
(Berat Japon çizgi film kahramanları gibi gözbebekleri büyüyüp küçülerek önündeki kağıda bakar ve başını iki yana sallar)
ve Kerem vodka şişesine uzanır...
:):p

gerçekten çok teşekkür ederim bana ettiği yardımlar için:)(umarım yarın yapabilirim birşeyler:s)

Kerem gerçekten çok yardımsever, iyi yürekli, özverili ve bunun da ötesinde çok mütevazi bir insandır...
bu sene çok güzel oldu bir bakıma, yeni insanlar tanıdım ya da daha önceden tanıdıklarımı çok daha yakından tanıma fırsatım oldu, içlerindeki güzellikleri görme şansım oldu...bu güzel insanların arasında hiç kuşkusuz Kerem de vardır...

yeniden sonsuz teşekkürler....:)

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Kerem Bey i burdan alkışlıyoruz o zaman ve sıradaki şarkıyı ona gönderiyoruz :D