Perşembe, Kasım 09, 2006

yapılması gerekenler listesi:
1. hiçbir şey anlamamış olduğum Fizik konusunu haftaya cuma gününe kadar anlamak özümsemek yapabilmek
2. SPS(social & political sciences) okumalarını yapmak ama hepsini, Hakan'ın notlarını bulmak okumak
3. Tarih okumalarını yapmak ama hepsini, Tarih notlarını birisinden almak onu da iyice anlamak yazmak tartışmak
4. SPS'ten haftaya perşembe için şöyle bir 1000 kelimelik Roma üzerine yazı yazmak ama akademik olucak öyle free writing değil
5. Salı sabahına hazır olması gereken Cultural Studies dersine "poststructuralism and postmodernism" üzerine üç sayfa response paper, tabi öncesine okuyacaksın hepsini
6.Edebiyat dersi için okuduğun üç tanzimat romanını karşılaştırarak Osmanlı'da kölelik konusunu açıklayan 1000 kelimelik akademik yazı, bu cumts için ama araştırmasını yapmak gerekirmiş şimdiden
7. okumamış olduğun Cult okumalarını yapmak sınav için
8. cep telefonunu değiştirmek, bugün bozuldu açılmıyor kendileri bir türlü
9.odana artık minder ve halı almak(kimseyi buyur edemiyorum odama öyle demeyin)
10. spor konusunu artık bir rutine almak olmuyor böyle keyfi keyfii...

sıkıldın mı daha sayıyım mı?:)


yapmak istediklerim ise:
1.cuma Yaprakıımla buluşup gevezelik etmek Rembrandt sergisinde gezinmek akşam annem babam abiciiim ve ben bir yerlerde buluşup balık yemek (çok özledim balık yemeyi, burda bir balığım bile yok anlıyor musun...:emrahsmiley:)
2.cumartesi günü Ayşegül ve Beril'le film izlemek lak lak etmek gülmek
3.pazar günü Osman Bey ile İstanbul'da gezinmek elimizde "İst. gezi rehberi" kitabımızla
4.pazar akşamı cümbür cemaat(B1 ve A3 ahalisiyle:)) yemek yapmak mutfakta makarna et ne olursa artık sonra monopoly tabu oynamak ya da sadece sohbet etmek sabaha kadar
5.ya da ne bileyim beni manzaralı bir yere bırakın cuma akşamı pazartesi de alın bakıyım izleyeyim düşleyeyim gülümseyeyim vs. iki gün boyu


iki liste niye birbirini hiç tutmaz anlamıyorum...

bu duruma giden en iyi şarkı nedir sizce?siz seçin hep ben mi seçeceğim canım?:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eee... oynatmaya az kaldı doktorum nerde? nasıl?

Emir Bey dedi ki...

doğduğumdan beri talihsiz bir kulum
ne çeşmeye gittim ne de bodrum..

firuze film müziklerinden

mnemosyne dedi ki...

enayi miyim ben? enayi miyim ben? Enayii?? Enayi??

maria dedi ki...

heheheh
en çok emir bey'inkini beğendim ne yalan söyliyim