Çarşamba, Kasım 08, 2006

Söyle Söyle Şarkı Söyleeee:)

Volareeee ( o oooo....)
Cantareeeee (ooo ooo o...)
:)
Nel blu dipinto di blu'yu dinliyorum gün boyu:)
Sever misiniz:)?
İtalyanca öğrenmeye başlayalı daha bir güzel ve anlamlı geliyor şarkılar:)

bir de hani bir fotoğraf vardır bilir misiniz tatlı bir kurbağa güler yeşil bir yaprağı üzerinde, ona sarılmışken...battaniye niyetine kullandığı yaprağı üzerinden atıyor sanki her sabah...benim aklıma hep o kurbağa geliyor sabahları....ben o kurbağa gibiyim sanki büyük bir heyecanla, yüzeceğim derelere gitme isteği içerisindeyim, daha ne sinekleri yakalayıp yutucam diye düşünüyorum, günaaaayydıııın diye bağırasım var sabahları oda arkadaşım uyumuyor olsa:)yazık bilgisayar mühendisliği son sınıf bıırrrr.....:S:)bugün Mat sınavım vardı ama pazartesi gün boyu 'volare'yi söyledim durdum hiç çalışmadım, gecenin üçünde arkadaşıma söyledim şarkılarımı ama ne güzel duyguydu hiç de pişman değilim!!!:):hiç utanmayansmiley:
Mat'ı geç ona çalışma faslı ne kadar zevkliydi yahu!Dün hele hele Namık ve Kerem Beyler'deydim bu kadar eğlenceli bir sınav hazırlığı yaşamadım...Namık Bey gitar mı çalmadı ben şarkı mı söylemedim, gelsin mandalinler, gitsin hindi adanalar...Arada "sütü seven kamyoncu tem'eeee" ve "Kadir..deli Kadir uleeeynnn" diye çıtır gevreklerimiz de oldu:)...Namık Bey'in süper fotoğrafçılığı ve Kerem Bey'in "hayat maximumda" sıçramaları da cabası...peki siz ne ara çalıştınız kuzum? diye sorarsanız ise hakikaten çalıştık "arada":p çok verimliydi yahu sınavda yaptım valla...en kısa zamanda kahve keyfi yapacağız umarım bu güzel insanlarla:)


bakınız soldan Kerem ben ve Namık

Namık Bey'in objektifinden
Günlerim güzel geçiyor sebebi ise geçen cuma başladı:)en sevdiğim insanlardan biri olan Yaprakııııımla buluştum ama fotoğraf makinem yanımda değildi:( ne güzel seni hiç yargılamayacak seni olduğun gibi sevecek bir insanın yanında olması...cuma çok bozuktu moralim sebepsizce, Yaprak da bana çok güzel bir hediye almış geçmiş doğumgünüm için, herzamanki gibi bir de güzel kart yazmış(ne düşünceli...) ben kartı okumamla beraber ağlamaya başladım...O da ağladı, karşılıklı uzuuun süre hem ağladııık hem güldük hem üzüldük hem sevindik...Benim bütün yükümü aldı Yaprak o güzel sımsıcacık dostluğuyla...Ne şanslıyım ki benim bir Yaprakım var diyorum her gün...:)
Haber aldım ki,
Passiflora konserine Emir ve Yasin Beyler geliyorlarmış teeee Boğaziçinden çok sevindim mutlu oldum ne güzel ne güzel:)
ya ne büyük mutluluk var içimde bilmiyorum nasıl oldu bu hiç bitmesin istiyorum:)hep gülesim geliyor sınavda yine şarkı söyleyesim geldi, istiyorum ki hep günlerim güzel şarkılarla güzel insanlarla beraber geçsin:):)
hadi hadi daha dinlemediniz mi nel blu dipinto di blu'yu?izleyin siz de en azından oooooo kısmında katılın,
bir daha bir daha:)
volareeeeeee
cantareeeeee:):)
hepinize bol şarkılı sevgi dolu günler

5 yorum:

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

dogumgununuz kutlu olsun, mutlu olun senelerce...gecmis de olsa...

Adsız dedi ki...

kelimeler kifayetsiz kaldı.. ben var seni sevmek.

Emir Bey dedi ki...

ben sanırım en eşşek arkadaş statüsündeyim doğum gününü hem kutlamamış olarak hem de bilmiyor olarak.. :( affediniz beni kuzum :)

mnemosyne dedi ki...

vala ben biliyorum ve kutladım da noldu emir bey!!! Alert alert kaçınız kıskançlık krizi başladııııı!!!!! Ama ne olursa olsun o mutlu ya,bundan önemlisi ve güzeli yok benim için.. Kimin yanında,ne şekilde olursa olsun yeter ki Berto mutlu olsun...

maria dedi ki...

kadife:
çok teşekkür ederiz efenim
yaprak ve tuçe:
ben de sizi çok sevmek
emir bey:
hayır hiç de eşşek değilsiniz efenim, sadece unutkansınız, siz biliyordunuz benim doğumgünümü hatta telefonunuza kaydettiniz!!!:D ama biz Yaprak hanımla uzun zamandır görüşemediğimiz için 30 Ağustos çok uzak tarihten kalan bir gündü yoksa sizde suç yok!!:)